Úvod 27,5" mtb elektrokolo CRUSSIS e-Guera 5.6 (13 Ah)

27,5" mtb elektrokolo CRUSSIS e-Guera 5.6 (13 Ah)

Foto
Cena vč. DPH
Dostupnost pro osobní odběr
Tento produkt momentálně není skladem a je neprodejný
CRUSSIS

Upozornění: v důsledku, špatného zacházení dopravců s elektrokoly, jsme nuceni zastavit posílání e- kol v přepravních bednách, kolo si můžete zakoupit a vyzvednout pouze u nás na prodejně ! děkujeme za pochopení.

Crussis e-Guera 5.6 (468Wh) mod.021
Nová modelová kolekce 2021

27,5" horské dámské elektrokolo, středový motor BAFANG Max Drive M400 80Nm, rámová baterie Li-Ion 13Ah (468Wh)
- řazení Sram X4 1x8 rychlostí


Plně integrovaná rámová baterie Li-Ion s kapacitou 13Ah/468Wh
Středový (centrální) motor BAFANG MAX DRIVE M400 250W 80Nm s torzním snímačem síly šlapání
Dojezd na plně nabitou baterii
: maximální : až 115Km ( záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová)


Crussis e-Guera 5.6 je sportovní dámské 27,5" mtb e-kolo s hydraulickými brzdami a koly o průměru 27,5“.
E-Guera 5.6 je nový e-bikový stroj vyvinutý pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na.
O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.


Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je tedy rámová baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah), která je plně integrována do rámu e-biku.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 115 km (v závislosti na profilu trati a způsobu využití asistence).
Asistence je v případě tohoto modelu pětistupňová.
A jak vlastně asistenci ovládáte? Prostřednictvím LED panelu umístěného na řídítkách.
Přehledný černobílý LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy.
Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím.
Baterii můžete nabíjet přímo na kole, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.
Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodin.
Nabíječka a akumulátor je součástí balení.

Volba 5 režimů asistence :
- 1-2 nízká motorová asistence
- 3 střední motorová asistence
- 4-5 vysoká motorová asistence
- 6 pěší asistent - kolo jede samo rychlostí 6km/h a pomáhá při rozjezdu nebo tlačení.Tato funkce není určena pro stálou jízdu.

Pohon elektrokola zajišťuje středový elektromotor BAFANG MAX drive M400 s kroutícím momentem 80Nm, který je umístěný ve středu kola, kde je nejoptimálnější místo pro motor z pohledu vyvážení a jízdních vlastností.
Elektromotor Bafang M400 se rychle zařadil mezi zavedenými středovými pohony především díky svému kvalitnímu zpracování.
Vyniká velmi plynulým a tichým chodem.
Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.



O řazení se stará 8 rychlostí přehazovačka Sram X4. Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X 2,40 zajišťující skvělou přilnavost elektrokola v terénu.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit.

Specifikace :
Rám : Alu 6061, navržený a dimenzovaný speciálně pro použití na elektrokolech.
Vidlice : SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
Baterie : Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
Motor : BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
Umístění motoru : Bafang - středový
Ovládání : BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej
Snímač šlapání : torzní
Nabíječka : 2 Ah (součástí výbavy)
Dojezd : až 115 km

Počet převodů : 1 x 8
Přehazovačka : Sram X4, 8 rychlostí
Řazení : Sram X4, 8 rychlostí
Kazeta / vícekolo : Sram, 8 rychlostí 11-32z

Převodník a kliky : BAFANG, 38 zubů, 170 mm
Brzdy : Sram Level, hydraulická, rotor 180/160 mm
Ráfky : CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboj přední : CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Náboj zadní : CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště : MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40
Představec : CRUSSIS Al, 105mm
Řidítka : CRUSSIS Al, 740 mm
Sedlovka : CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350 mm

Upozornění:
Elektrokola nejsou určená pro tažení přívěsných vozíků. Snižuje se tím dojezd elektrokola.
Pro jízdu na elektrokole není povinná přilba, řidičský průkaz, ani pojištění.
Nosnost: 120Kg
Hmotnost
: Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.

Aby jste dojeli co nejdále a jízdu si užili platí několik rad pro tento model elektrokola:
Nezapomeňte, že pořád jedete na kole, ikdyž má motor.
Pokud tedy potřebujete přeřadit, nejdříve použijte přehazovačku na kole, teprve potom zvolte vyšší mód na computeru.
Optimální rychlost je 20-24km/h.Motor se odpojuje při dosažení rychlosti 25km/hod.
Tímto vyhovuje všem evropským normám.

Dojezd elektrokola závisí na různých faktorech: hmotnost jezdce a nákladu, fyzická kondice jezdce, styl a povaha jízdy, technický stav kola, teplota, směr a síla větru, výškový profil trasy a povaha terénu (hrubý povrch, kopcovitý terén, časté rozjíždění atd. snižují dojezd).

Velikost rámu :
17"
(výška postavy 155 - 175 cm)









baterie elektrokola 468Wh

Celkové hodnocení: 5.0

Přidejte Vaše hodnocení
  Markéta
5
27. 4. 2021
Neověřené hodnocení

Láska na první pohled. Mám ho chvilku a teprve se seznamujeme, ale první vyjížďky byly super. Dřív jsme jezdila spíš rovinky a teď mám radost z každého kopce ????.

Nic

Kategorie

Firma Vojtěch Kulhánek s.r.o. se stala jednou z prvních autorizovaných SHIMANO SERVICE CENTER v ČESKÉ REPUBLICE.

Jaké benefity Vám naše SHIMANO SERVICE CENTER přináší:

  • profesionální servis
  • vyškolení servisní technici a prodejní personál
  • technické a odborné poradenství
  • široký sortiment originálních produktů a náhradních dílů značky Shimano
  • možnost využívání nejnovějších technologií a inovací Shimano
PŘEJÍT NA PRODUKTY SHIMANO

Aktuality

22.03.2024 - NASTAL ČAS NAUČIT VAŠE DĚTI JEZDIT NA KOLE? 

NASTAL ČAS NAUČIT VAŠE DĚTI JEZDIT NA KOLE? 

Detail aktuality

15.03.2024 - ŠLÁPNĚTE DO SEZÓNY V NOVÉM OBUTÍ!

ŠLÁPNĚTE DO SEZÓNY V NOVÉM OBUTÍ!

Detail aktuality

08.03.2024 - ELEKTROKOLA LEVNĚJI!

ELEKTROKOLA LEVNĚJI!

Detail aktuality

29.02.2024 - NAKUPUJTE VÝHODNĚJI!

NAKUPUJTE VÝHODNĚJI!

Detail aktuality
Všechny aktuality

Anketa

Pohodlný nákup

U nás můžete platit online...

Visa Mastercard Diners Club American Express JCB Maestro
Youtube
Proč nakupovat u nás